SBS - 638RQ - Brake Pads - Organic Racing
Introductie van de SBS 638RQ RemblokkenDe SBS 638RQ Brake Pads Organic Racing zijn speciaal ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar hoge prestaties en duurzaamheid. Deze remblokken zijn perf...
Introductie van de SBS 638RQ Remblokken
De SBS 638RQ Brake Pads Organic Racing zijn speciaal ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar hoge prestaties en duurzaamheid. Deze remblokken zijn perfect voor zowel weg- als racetoepassingen, waardoor je altijd veilig en betrouwbaar kunt remmen.
Compatibiliteit en Toepassing
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Kawasaki en Triumph motoren. Of je nu rijdt op een Kawasaki Ninja of een Triumph Tiger, de SBS 638RQ zorgt voor optimale remkracht en controle. Dit maakt ze een uitstekende keuze voor zowel ervaren rijders als beginners.
Voordelen van Organic Racing Remblokken
Met de organische samenstelling bieden deze remblokken een uitstekende remkracht zonder overmatige slijtage aan je remschijven. Dit betekent dat je niet alleen profiteert van betere prestaties, maar ook van een langere levensduur van je remonderdelen.
Onderhoud en Installatie
Het installeren van de SBS 638RQ remblokken is eenvoudig en kan in een handomdraai worden gedaan. Zorg ervoor dat je de juiste gereedschappen gebruikt en volg de instructies in de handleiding van je motor voor een probleemloze installatie.
Veelgestelde Vragen
Hoe weet ik of deze remblokken geschikt zijn voor mijn motor?
Controleer de compatibiliteit in de productomschrijving. Deze remblokken passen op diverse Kawasaki en Triumph modellen.
Wat zijn de voordelen van organische remblokken?
Organische remblokken bieden uitstekende remprestaties en veroorzaken minder slijtage aan remschijven vergeleken met andere types remblokken.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse Kawasaki en Triumph modellen
- ✅ Uitstekende remkracht en controle
- ✅ Langere levensduur van remonderdelen
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Eliminator 500 r |
| Kawasaki | Eliminator 500 s |
| Kawasaki | Ninja 125 k |
| Kawasaki | Ninja 125 l |
| Kawasaki | Ninja 125 m |
| Kawasaki | Ninja 125 p |
| Kawasaki | Ninja 125 r |
| Kawasaki | Ninja 125 s |
| Kawasaki | Ninja 250 r 8 |
| Kawasaki | Ninja 250 r 9 |
| Kawasaki | Ninja 250 r a |
| Kawasaki | Ninja 250 r b |
| Kawasaki | Ninja 250 r c |
| Kawasaki | Ninja 300 e |
| Kawasaki | Ninja 300 f |
| Kawasaki | Ninja 300 g |
| Kawasaki | Ninja 300 h |
| Kawasaki | Ninja 300 r d |
| Kawasaki | Ninja 400 j |
| Kawasaki | Ninja 400 k |
| Kawasaki | Ninja 400 l |
| Kawasaki | Ninja 400 m |
| Kawasaki | Ninja 400 p |
| Kawasaki | Ninja 500 se r |
| Kawasaki | Ninja 500 se s |
| Kawasaki | Ninja 7 r |
| Kawasaki | Ninja 7 s |
| Kawasaki | Ninja e-1 r |
| Kawasaki | Ninja e-1 s |
| Kawasaki | Versys x 300 h |
| Kawasaki | Versys x 300 j |
| Kawasaki | Versys x 300 k |
| Kawasaki | Versys x 300 l |
| Kawasaki | Versys x 300 m |
| Kawasaki | W 800 k |
| Kawasaki | W 800 l |
| Kawasaki | W 800 m |
| Kawasaki | W 800 n |
| Kawasaki | W 800 p |
| Kawasaki | W 800 r |
| Kawasaki | W 800 s |
| Kawasaki | Z 125 k |
| Kawasaki | Z 125 l |
| Kawasaki | Z 125 m |
| Kawasaki | Z 125 p |
| Kawasaki | Z 125 r |
| Kawasaki | Z 125 s |
| Kawasaki | Z 250 sl f |
| Kawasaki | Z 250 sl g |
| Kawasaki | Z 300 f |
| Kawasaki | Z 300 g |
| Kawasaki | Z 300 h |
| Kawasaki | Z 400 k |
| Kawasaki | Z 400 l |
| Kawasaki | Z 400 m |
| Kawasaki | Z 400 p |
| Kawasaki | Z 500 r |
| Kawasaki | Z 500 s |
| Kawasaki | Z e-1 r |
| Suzuki | Dr 800 s m |
| Suzuki | Dr 800 s n |
| Suzuki | Dr 800 s p |
| Suzuki | Dr 800 s r |
| Suzuki | Dr 800 s s |
| Suzuki | Dr 800 s t |
| Suzuki | Dr 800 s v |
| Triumph | Sprint 955 rs 1 |
| Triumph | Sprint 955 rs 2 |
| Triumph | Sprint 955 rs 3 |
| Triumph | Sprint 955 rs 4 |
| Triumph | Sprint 955 rs y |
| Triumph | Tiger 1050 7 |
| Triumph | Tiger 1050 8 |
| Triumph | Tiger 1050 9 |
| Triumph | Tiger 1050 a |
| Triumph | Tiger 1050 b |
| Triumph | Tiger 1050 c |
| Triumph | Tiger 1050 d |
| Triumph | Tiger 1050 se d |