SBS - 671HS - Brake Pads - Sinter
De SBS 671HS BRAKE PADS SINTER zijn speciaal ontworpen om optimale prestaties en veiligheid te bieden voor jouw motorfiets. Deze remblokken zijn vervaardigd van hoogwaardige sintermaterialen, wat zorg...
De SBS 671HS BRAKE PADS SINTER zijn speciaal ontworpen om optimale prestaties en veiligheid te bieden voor jouw motorfiets. Deze remblokken zijn vervaardigd van hoogwaardige sintermaterialen, wat zorgt voor een uitstekende remkracht en duurzaamheid, zelfs onder zware omstandigheden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van Ducati, Kawasaki, KTM, Royal Enfield, Triumph en Yamaha. Dit maakt de 671HS een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare remprestaties.
Voordelen van de SBS 671HS BRAKE PADS SINTER
Met de SBS 671HS remblokken profiteer je van een consistente remkracht, ongeacht de omstandigheden. Of je nu op de straat rijdt of op het circuit, deze remblokken bieden de stabiliteit en controle die je nodig hebt. De sintertechnologie zorgt ervoor dat de remblokken goed presteren bij zowel hoge als lage temperaturen, waardoor ze uitermate geschikt zijn voor intensief gebruik.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan motoren, waaronder:
- Ducati 620 ds 5, 620 ds 6, 620 ds 7, 620 m ie 5, 620 m ie 6
- Kawasaki Kx 450 f r, Kx 450 f s
- KTM 85 sx 17/14, 19/16
- Royal Enfield 411 Himalayan en Scram
- Triumph Bonneville en Tiger-modellen
- Yamaha modellen zoals Tenere 700, Dt 125, Xt 660
Deze brede compatibiliteit betekent dat je met de SBS 671HS gemakkelijk een upgrade kunt maken zonder je zorgen te maken over de fitting.
Vragen en Antwoorden
Wat is het voordeel van sinter remblokken?
Sinter remblokken bieden betere remkracht en duurzaamheid dan organische remblokken, vooral onder hoge temperaturen en zware omstandigheden.
Zijn de SBS 671HS remblokken gemakkelijk te installeren?
Ja, de remblokken zijn ontworpen voor een eenvoudige installatie en passen op verschillende motoren, zodat je snel weer de weg op kunt.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Presteert goed bij hoge temperaturen
Let op
- 🚫 Mogelijk hogere prijs dan organische opties
- 🚫 Geluid kan iets luidruchtiger zijn
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 620 ds 5 |
| Ducati | 620 ds 6 |
| Ducati | 620 ds 7 |
| Ducati | 620 m ie 5 |
| Ducati | 620 m ie 6 |
| Ducati | 695 m 7 |
| Ducati | 695 m 8 |
| Ducati | 800 m s2r 5 |
| Ducati | 800 m s2r 6 |
| Ducati | 800 m s2r 7 |
| Kawasaki | Kx 450 f r |
| Kawasaki | Kx 450 f s |
| Ktm | 85 sx 17/14 m |
| Ktm | 85 sx 17/14 n |
| Ktm | 85 sx 17/14 p |
| Ktm | 85 sx 17/14 r |
| Ktm | 85 sx 17/14 s |
| Ktm | 85 sx 17/14 t |
| Ktm | 85 sx 19/16 m |
| Ktm | 85 sx 19/16 n |
| Ktm | 85 sx 19/16 p |
| Ktm | 85 sx 19/16 r |
| Ktm | 85 sx 19/16 s |
| Ktm | 85 sx 19/16 t |
| Royal enfield | 411 himalayan g |
| Royal enfield | 411 himalayan h |
| Royal enfield | 411 himalayan j |
| Royal enfield | 411 himalayan p |
| Royal enfield | 411 himalayan r |
| Royal enfield | 411 scram n |
| Royal enfield | 411 scram p |
| Royal enfield | 411 scram r |
| Royal enfield | 450 guerrilla r |
| Royal enfield | 500 efi classic chrome g |
| Royal enfield | 500 efi classic chrome h |
| Royal enfield | 500 efi classic chrome j |
| Royal enfield | 500 efi classic g |
| Royal enfield | 500 efi classic h |
| Royal enfield | 500 efi classic j |
| Triumph | Bonneville 1200 j |
| Triumph | Bonneville 1200 k |
| Triumph | Bonneville 1200 l |
| Triumph | Bonneville 1200 m |
| Triumph | Speedmaster 1200 j |
| Triumph | Tiger 800 xc j |
| Triumph | Tiger 800 xca j |
| Triumph | Tiger 800 xca k |
| Triumph | Tiger 800 xca l |
| Triumph | Tiger 800 xcx j |
| Triumph | Tiger 800 xcx k |
| Triumph | Tiger 800 xcx l |
| Triumph | Tiger 800 xcx low j |
| Triumph | Tiger 800 xr j |
| Triumph | Tiger 800 xr k |
| Triumph | Tiger 800 xr l |
| Triumph | Tiger 800 xrt j |
| Triumph | Tiger 800 xrt k |
| Triumph | Tiger 800 xrt l |
| Triumph | Tiger 800 xrx j |
| Triumph | Tiger 800 xrx k |
| Triumph | Tiger 800 xrx l |
| Triumph | Tiger 800 xrx low j |
| Triumph | Tiger 800 xrx low k |
| Triumph | Tiger 800 xrx low l |
| Yamaha | Dt 125 x 5 |
| Yamaha | Dt 125 x 6 |
| Yamaha | Tenere 700 k |
| Yamaha | Tenere 700 l |
| Yamaha | Tenere 700 m |
| Yamaha | Tenere 700 n |
| Yamaha | Tenere 700 p |
| Yamaha | Tenere 700 r |
| Yamaha | Tenere 700 s |
| Yamaha | Tt 600 e r |
| Yamaha | Tt 600 r 1 |
| Yamaha | Tt 600 r 2 |
| Yamaha | Tt 600 r x |
| Yamaha | Tt 600 r y |
| Yamaha | Tt 600 re 4 |
| Yamaha | Tt 600 s p |
| Yamaha | Xq 150 2 |
| Yamaha | Xt 660 z 8 |
| Yamaha | Xt 660 z 9 |
| Yamaha | Xt 660 z a |
| Yamaha | Xt 660 z b |
| Yamaha | Xt 660 z c |
| Yamaha | Xt 660 z d |
| Yamaha | Xt 660 z e |
| Yamaha | Xt 660 z f |
| Yamaha | Xt 660 z g |
| Yamaha | Yzf r125 8 |
| Yamaha | Yzf r125 9 |
| Yamaha | Yzf r125 a |
| Yamaha | Yzf r125 b |
| Yamaha | Yzf r125 c |
| Yamaha | Yzf r125 d |