SBS - 704RS BRAKE PADS SINTER SPORT - Brake Pads - Geschikt voor Kawasaki en Suzuki
Introductie van de SBS 704RS BRAKE PADS SINTER SPORTDe SBS 704RS BRAKE PADS SINTER SPORT zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar optimale remprestaties. Deze hoogwaardige remblokken zij...
Introductie van de SBS 704RS BRAKE PADS SINTER SPORT
De SBS 704RS BRAKE PADS SINTER SPORT zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar optimale remprestaties. Deze hoogwaardige remblokken zijn speciaal ontwikkeld voor sportieve rijstijlen en bieden een uitstekende grip, zelfs bij hoge snelheden. Dankzij de hoogwaardige sinterverbinding zijn deze remblokken uiterst duurzaam en betrouwbaar.
Compatibiliteit
De SBS 704RS remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van Kawasaki en Suzuki. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor eigenaren van deze merken. Of je nu rijdt op een Kawasaki W 650 of een Suzuki Gs 500, deze remblokken zijn ideaal voor jouw voertuig.
Voordelen van de SBS 704RS BRAKE PADS
Met de SBS 704RS remblokken geniet je van een aantal voordelen. De sintertechnologie zorgt voor een efficiënte warmteafvoer, wat de kans op vervaging tijdens intensief gebruik minimaliseert. Daarnaast bieden deze remblokken een uitstekende remkracht, wat bijdraagt aan een veilige rijervaring. Ze zijn ook eenvoudig te installeren, zodat je snel weer de weg op kunt.
Specificaties
De SBS 704RS BRAKE PADS SINTER SPORT zijn niet alleen ontworpen voor sportieve prestaties, maar ook voor dagelijks gebruik. Ze zijn geschikt voor zowel straatgebruik als sportieve ritten, wat ze tot een uitstekende keuze maakt voor elke motorrijder.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en remkracht
- ✅ Duurzaam door sintertechnologie
- ✅ Geschikt voor diverse Kawasaki en Suzuki modellen
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Geschikt voor specifieke modellen
- 🚫 Mogelijk hogere prijs dan standaard remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | W 650 1 |
| Kawasaki | W 650 2 |
| Kawasaki | W 650 3 |
| Kawasaki | W 650 4 |
| Kawasaki | W 650 5 |
| Kawasaki | W 650 6 |
| Kawasaki | W 650 x |
| Kawasaki | W 650 y |
| Kawasaki | W 800 b |
| Kawasaki | W 800 c |
| Kawasaki | W 800 d |
| Kawasaki | W 800 e |
| Kawasaki | W 800 f |
| Kawasaki | W 800 g |
| Kawasaki | W 800 k |
| Kawasaki | W 800 l |
| Kawasaki | W 800 m |
| Kawasaki | W 800 n |
| Kawasaki | W 800 p |
| Kawasaki | W 800 r |
| Kawasaki | W 800 s |
| Kawasaki | W 800 se c |
| Kawasaki | W 800 se d |
| Suzuki | C 800 5 |
| Suzuki | C 800 6 |
| Suzuki | C 800 7 |
| Suzuki | C 800 8 |
| Suzuki | C 800 9 |
| Suzuki | C 800 a |
| Suzuki | C 800 b |
| Suzuki | C 800 b lc e |
| Suzuki | C 800 b lc f |
| Suzuki | C 800 b lc g |
| Suzuki | C 800 b lc h |
| Suzuki | C 800 c |
| Suzuki | C 800 d |
| Suzuki | C 800 lc 5 |
| Suzuki | C 800 lc 6 |
| Suzuki | C 800 lc e |
| Suzuki | C 800 lc f |
| Suzuki | C 800 lc g |
| Suzuki | C 800 lc h |
| Suzuki | Gs 500 4 |
| Suzuki | Gs 500 5 |
| Suzuki | Gs 500 6 |
| Suzuki | Gs 500 e 1 |
| Suzuki | Gs 500 e 2 |
| Suzuki | Gs 500 e 3 |
| Suzuki | Gs 500 e t |
| Suzuki | Gs 500 e v |
| Suzuki | Gs 500 e w |
| Suzuki | Gs 500 e x |
| Suzuki | Gs 500 e y |
| Suzuki | Gs 500 f 4 |
| Suzuki | Gs 500 f 5 |
| Suzuki | Gs 500 f 6 |
| Suzuki | M 800 5 |
| Suzuki | M 800 6 |
| Suzuki | M 800 7 |
| Suzuki | M 800 8 |
| Suzuki | M 800 9 |
| Suzuki | M 800 a |
| Suzuki | M 800 b |
| Suzuki | Rv 125 4 |
| Suzuki | Rv 125 5 |
| Suzuki | Rv 125 6 |
| Suzuki | Rv 125 7 |
| Suzuki | Rv 125 8 |
| Suzuki | Rv 125 9 |
| Suzuki | Rv 125 a |
| Suzuki | Rv 125 b |
| Suzuki | Rv 125 c |
| Suzuki | Rv 125 d |
| Suzuki | Rv 125 e |
| Suzuki | Rv 125 f |
| Suzuki | Vl 800 1 |
| Suzuki | Vl 800 2 |
| Suzuki | Vl 800 3 |
| Suzuki | Vl 800 4 |
| Suzuki | Vz 800 v |
| Suzuki | Vz 800 w |
| Suzuki | Vz 800 x |
| Suzuki | Xf 650 v |
| Suzuki | Xf 650 w |
| Suzuki | Xf 650 x |