SBS - 736LS - Brake Pads - Sinter
De SBS 736LS brake pads zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die hoge eisen stelt aan remprestaties. Deze sinter brake pads zijn speciaal ontwikkeld voor gebruik op de straat, wat ze ideaal maa...
De SBS 736LS brake pads zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die hoge eisen stelt aan remprestaties. Deze sinter brake pads zijn speciaal ontwikkeld voor gebruik op de straat, wat ze ideaal maakt voor alledaags gebruik en sportieve ritten.
Met de 736LS brake pads profiteer je van een uitstekende remkracht en een lange levensduur. Het sintermateriaal zorgt voor een betere warmteafvoer en minder vervaging bij hoge temperaturen, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Deze pads bieden niet alleen betrouwbaarheid, maar ook consistente prestaties onder verschillende rijomstandigheden.
Waarom kiezen voor SBS 736LS brake pads?
De voordelen van de SBS 736LS brake pads zijn talrijk. Ze zijn ontworpen voor optimale prestaties en zorgen voor een responsieve remwerking. Dit is cruciaal voor motorrijders die snelheid en wendbaarheid waarderen. Bovendien zijn deze pads compatibel met veel verschillende motoren, wat ze tot een veelzijdige keuze maakt voor elke motorrijder.
Veelgestelde vragen over SBS 736LS brake pads
Zijn de SBS 736LS brake pads geschikt voor mijn motor?
Ja, de SBS 736LS brake pads zijn ontworpen voor een breed scala aan motoren en bieden uitstekende prestaties. Ze zijn echter niet specifiek voor bepaalde merken of modellen, dus zorg ervoor dat je ze controleert op compatibiliteit met jouw voertuig.
Hoe vaak moet ik mijn brake pads vervangen?
Het is raadzaam om je brake pads regelmatig te controleren op slijtage. Dit hangt af van je rijstijl en de omstandigheden waarin je rijdt. Als je merkt dat de remprestaties verminderen, is het tijd om ze te vervangen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Geschikt voor straatgebruik
- ✅ Betrouwbare prestaties
Let op
- 🚫 Geen specifieke compatibiliteit
- 🚫 Niet geschikt voor extreme off-road situaties
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1100 sf 1 |
| Honda | Cb 1100 sf y |
| Honda | Cbr 1100 xx 1 |
| Honda | Cbr 1100 xx 2 |
| Honda | Cbr 1100 xx 3 |
| Honda | Cbr 1100 xx 4 |
| Honda | Cbr 1100 xx 5 |
| Honda | Cbr 1100 xx 6 |
| Honda | Cbr 1100 xx v |
| Honda | Cbr 1100 xx w |
| Honda | Cbr 1100 xx x |
| Honda | Cbr 1100 xx y |
| Honda | Nt 650 v 2 |
| Honda | Nt 650 v 3 |
| Honda | Nt 650 v 4 |
| Honda | Nt 650 v 5 |
| Honda | Nt 700 v 6 |
| Honda | Nt 700 v 7 |
| Honda | Nt 700 v 8 |
| Honda | Nt 700 v 9 |
| Honda | Nt 700 v a |
| Honda | Nt 700 v b |
| Honda | Nt 700 v c |
| Honda | Nt 700 v d |
| Honda | Nt 700 v e |
| Honda | Nt 700 v f |
| Honda | Nt 700 v g |
| Honda | Nt 700 v h |
| Honda | Vfr 800 fi 1 |
| Honda | Vfr 800 fi 2 |
| Honda | Vfr 800 fi 3 |
| Honda | Vfr 800 fi 4 |
| Honda | Vfr 800 fi 5 |
| Honda | Vfr 800 fi 6 |
| Honda | Vfr 800 fi 7 |
| Honda | Vfr 800 fi 8 |
| Honda | Vfr 800 fi 9 |
| Honda | Vfr 800 fi a |
| Honda | Vfr 800 fi b |
| Honda | Vfr 800 fi c |
| Honda | Vfr 800 fi d |
| Honda | Vfr 800 fi w |
| Honda | Vfr 800 fi x |
| Honda | Vfr 800 fi y |
| Honda | Vtx 1800 1 |
| Honda | Vtx 1800 2 |
| Honda | Vtx 1800 3 |
| Honda | Vtx 1800 4 |
| Honda | Vtx 1800 5 |
| Honda | Vtx 1800 6 |
| Honda | Xl 1000 v 1 |
| Honda | Xl 1000 v 2 |
| Honda | Xl 1000 v 3 |
| Honda | Xl 1000 v 4 |
| Honda | Xl 1000 v 5 |
| Honda | Xl 1000 v 6 |
| Honda | Xl 1000 v 7 |
| Honda | Xl 1000 v 8 |
| Honda | Xl 1000 v 9 |
| Honda | Xl 1000 v a |
| Honda | Xl 1000 v b |
| Honda | Xl 1000 v c |
| Honda | Xl 1000 v x |
| Honda | Xl 1000 v y |