SBS - 762DS-1 - Brake Pads - Sinter Racing
De SBS 762DS-1 remblokken zijn een uitstekende keuze voor elke motorrijder die op zoek is naar hoogwaardige remprestaties. Deze sinter racing remblokken zijn speciaal ontworpen om maximale grip en con...
De SBS 762DS-1 remblokken zijn een uitstekende keuze voor elke motorrijder die op zoek is naar hoogwaardige remprestaties. Deze sinter racing remblokken zijn speciaal ontworpen om maximale grip en controle te bieden, vooral tijdens intensieve road racing situaties.
Met de SBS 762DS-1 remblokken profiteer je van een verbeterde remkracht en een snellere respons, wat cruciaal is tijdens races. Hun geavanceerde samenstelling zorgt voor een optimale warmteafvoer, waardoor ze consistent presteren, zelfs bij hoge snelheden en extreme omstandigheden.
Voordelen van de SBS 762DS-1 remblokken
Deze remblokken zijn compatibel met verschillende motoren, wat ze veelzijdig maakt voor racers en hobbyisten. De robuuste constructie garandeert duurzaamheid en lange levensduur, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen. Dankzij de hoogwaardige materialen en technologieën die zijn gebruikt in de productie, zijn de remblokken ook bestand tegen slijtage, wat bijdraagt aan de veiligheid en prestaties van je motor.
Veelgestelde vragen
Voor welke motoren zijn de SBS 762DS-1 remblokken geschikt?
De SBS 762DS-1 remblokken zijn ontworpen om compatibel te zijn met verschillende motoren, wat ze veelzijdig maakt voor diverse toepassingen.
Wat maakt de SBS 762DS-1 remblokken anders dan andere remblokken?
De SBS 762DS-1 remblokken hebben een unieke sintertechnologie die zorgt voor betere prestaties en grip, vooral tijdens races. Dit maakt ze een uitstekende keuze voor serieuze motorrijders.
Voordelen
- ✅ Hoge remkracht
- ✅ Optimale warmteafvoer
- ✅ Duurzaam en slijtvast
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rsv 1000 1 |
| Aprilia | Rsv 1000 2 |
| Aprilia | Rsv 1000 3 |
| Aprilia | Rsv 1000 4 |
| Aprilia | Rsv 1000 5 |
| Aprilia | Rsv 1000 6 |
| Aprilia | Rsv 1000 7 |
| Aprilia | Rsv 1000 8 |
| Aprilia | Rsv 1000 9 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 2 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 3 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 4 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 5 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 6 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 7 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 8 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 9 |
| Benelli | 1130 tnt 5 |
| Benelli | 1130 tnt 6 |
| Benelli | 1130 tnt 7 |
| Benelli | 1130 tnt 8 |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer b |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer c |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer d |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer e |
| Benelli | 1130 tnt century racer b |
| Benelli | 1130 tnt century racer c |
| Benelli | 1130 tnt century racer d |
| Benelli | 1130 tnt century racer e |
| Benelli | 1130 tnt r 160 b |
| Benelli | 1130 tnt r 160 c |
| Benelli | 1130 tnt r 160 d |
| Benelli | 1130 tnt r 160 e |
| Benelli | 1130 tornado tre 7 |
| Benelli | 1130 tornado tre 8 |
| Benelli | 899 tnt century racer b |
| Benelli | 900 tornado le 2 |
| Benelli | 900 tornado le 3 |
| Benelli | 900 tornado rs 4 |
| Benelli | 900 tornado rs 5 |
| Benelli | 900 tornado tre 3 |
| Benelli | 900 tornado tre 4 |
| Benelli | 900 tornado tre 5 |
| Benelli | Bn 502 c k |
| Benelli | Bn 502 c l |
| Benelli | Bn 600 r e |
| Benelli | Bn 752 s k |
| Benelli | Bn 752 s l |
| Benelli | Leoncino 500 l |
| Benelli | Leoncino 500 m |
| Benelli | Leoncino 500 n |
| Benelli | Leoncino 500 p |
| Benelli | Leoncino 500 r |
| Benelli | Trk 502 j |
| Benelli | Trk 502 k |
| Benelli | Trk 502 l |
| Benelli | Trk 502 m |
| Benelli | Trk 502 n |
| Benelli | Trk 502 p |
| Benelli | Trk 502 r |
| Benelli | Trk 702 p |
| Benelli | Trk 702 r |
| Ducati | 748 r 1 |
| Ducati | 748 r 2 |
| Ducati | 749 4 |
| Ducati | 749 5 |
| Ducati | 749 6 |
| Ducati | 749 r 4 |
| Ducati | 749 r 5 |
| Ducati | 749 r 6 |
| Ducati | 749 s 3 |
| Ducati | 749 s 4 |
| Ducati | 749 s 5 |
| Ducati | 749 s 6 |
| Ducati | 996 r 1 |
| Ducati | 998 m s4r 7 |
| Ducati | 998 m s4r s 6 |
| Ducati | 998 m s4r s 7 |
| Ducati | 998 m s4r s 8 |
| Ducati | 998 s 2 |
| Ducati | 998 s 4 |
| Ducati | 999 3 |
| Ducati | 999 4 |
| Ducati | 999 5 |
| Ducati | 999 6 |
| Ducati | 999 r 4 |
| Ducati | 999 r 5 |
| Ducati | 999 r 6 |
| Ducati | 999 s 3 |
| Ducati | 999 s 4 |
| Ducati | 999 s 5 |
| Ducati | 999 s 6 |
| Husqvarna | Sm 630 a |
| Husqvarna | Sm 630 b |
| Ktm | 690 duke 8 |
| Ktm | 690 duke 9 |
| Ktm | 690 duke a |
| Ktm | 690 duke b |
| Ktm | 690 duke c |
| Ktm | 690 duke d |
| Ktm | 690 duke r a |
| Ktm | 690 duke r b |
| Ktm | 690 duke r d |
| Ktm | 690 smc 8 |
| Ktm | 690 smc 9 |
| Ktm | 690 smc a |
| Ktm | 690 smc b |
| Ktm | 690 smc c |
| Ktm | 690 smc r d |
| Ktm | 690 smc r e |
| Ktm | 690 smc r f |
| Ktm | 690 smc r g |
| Ktm | 690 smc r h |
| Ktm | 690 smc r k |
| Ktm | 690 smc r l |
| Ktm | 950 supermoto 6 |
| Ktm | 950 supermoto 7 |
| Ktm | 990 superduke 5 |
| Ktm | 990 superduke 6 |
| Ktm | 990 superduke 7 |
| Ktm | 990 superduke 8 |
| Ktm | 990 superduke 9 |
| Ktm | 990 superduke a |
| Ktm | 990 superduke b |
| Ktm | 990 superduke r a |
| Ktm | 990 superduke r b |
| Ktm | 990 superduke r c |
| Ktm | 990 superduke r d |
| Ktm | 990 supermoto 8 |
| Ktm | 990 supermoto 9 |
| Ktm | 990 supermoto r c |
| Ktm | 990 supermoto r d |
| Ktm | 990 supermoto t 9 |
| Ktm | 990 supermoto t a |
| Ktm | 990 supermoto t b |
| Ktm | 990 supermoto t c |
| Ktm | 990 supermoto t d |
| Mvagusta | 1000 f4 6 |
| Mvagusta | 1000 f4 7 |
| Mvagusta | 1000 f4 r 6 |
| Mvagusta | 1000 f4 r 7 |
| Mvagusta | 1000 f4 rr 7 |
| Mvagusta | 910 brutale r 6 |
| Mvagusta | 910 brutale r 7 |
| Triumph | Speed twin 1200 k |
| Triumph | Speed twin 1200 l |
| Triumph | Speed twin 1200 m |
| Triumph | Speedtriple 1050 8 |
| Triumph | Speedtriple 1050 9 |
| Triumph | Speedtriple 1050 a |
| Triumph | Speedtriple 1050 b |
| Triumph | Speedtriple 1050 c |
| Triumph | Speedtriple 1050 d |
| Triumph | Speedtriple 1050 e |
| Triumph | Speedtriple 1050 f |
| Triumph | Speedtriple 1050 se b |
| Triumph | Speedtriple 1050 se c |