SBS - 828HS - Brake Pads - Sinter
De 828HS Brake Pads Sinter van SBS zijn ontworpen voor uitstekende remprestaties en duurzaamheid. Deze remblokken zijn perfect voor zowel straatgebruik als intensievere rijomstandigheden. Met de juist...
De 828HS Brake Pads Sinter van SBS zijn ontworpen voor uitstekende remprestaties en duurzaamheid. Deze remblokken zijn perfect voor zowel straatgebruik als intensievere rijomstandigheden. Met de juiste balans tussen grip en controle zorgen ze voor een betrouwbare remkracht wanneer je dat het meest nodig hebt.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Honda en Suzuki motoren, waaronder populaire modellen zoals de Honda CB 1000 R, CB 1100 en VFR 800. Dit maakt de 828HS een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Waarom kiezen voor SBS 828HS Brake Pads?
De SBS 828HS remblokken zijn gemaakt van hoogwaardige sintermaterialen die zorgen voor een langere levensduur en betere prestaties. Ze bieden superieure remkracht in zowel droge als natte omstandigheden, waardoor je met vertrouwen kunt rijden. Of je nu in de stad rijdt of op de snelweg, deze remblokken geven je de controle die je nodig hebt.
Compatibiliteit
De 828HS remblokken zijn speciaal ontworpen om te passen op een uitgebreid aantal motorfietsen. Dit omvat onder andere:
- Honda CB 1000 R (versies 8 t/m h)
- Honda CB 1100 (versies d t/m h)
- Suzuki C 1800 R (versies 8 t/m d)
Controleer altijd de compatibiliteit met jouw specifieke motor voordat je de remblokken aanschaft.
Veelgestelde Vragen
Wat zijn de voordelen van sinter remblokken?
Sinter remblokken zoals de SBS 828HS bieden uitstekende remkracht en zijn vaak duurzamer dan organische remblokken. Ze zijn ideaal voor intensieve rijomstandigheden en zorgen voor betrouwbare prestaties.
Hoe weet ik of deze remblokken passen op mijn motor?
Controleer de compatibiliteitslijst in de productbeschrijving. De SBS 828HS is geschikt voor verschillende modellen van Honda en Suzuki, maar het is altijd goed om je specifieke motor te controleren voordat je een aankoop doet.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam sintermateriaal
- ✅ Geschikt voor veel Honda en Suzuki modellen
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Kan iets meer geluid maken dan organische remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1000 r 8 |
| Honda | Cb 1000 r 9 |
| Honda | Cb 1000 r a |
| Honda | Cb 1000 r b |
| Honda | Cb 1000 r c |
| Honda | Cb 1000 r d |
| Honda | Cb 1000 r e |
| Honda | Cb 1000 r f |
| Honda | Cb 1000 r g |
| Honda | Cb 1000 r h |
| Honda | Cb 1100 d |
| Honda | Cb 1100 e |
| Honda | Cb 1100 ex e |
| Honda | Cb 1100 ex f |
| Honda | Cb 1100 ex g |
| Honda | Cb 1100 ex h |
| Honda | Cb 1100 f |
| Honda | Cb 600 f 7 |
| Honda | Cb 600 f 8 |
| Honda | Cb 600 f 9 |
| Honda | Cb 600 f a |
| Honda | Cb 600 f b |
| Honda | Cb 600 f c |
| Honda | Cb 600 f d |
| Honda | Cbf 1000 6 |
| Honda | Cbf 1000 7 |
| Honda | Cbf 1000 8 |
| Honda | Cbf 1000 9 |
| Honda | Cbf 1000 a |
| Honda | Cbf 1000 f a |
| Honda | Cbf 1000 f b |
| Honda | Cbf 1000 f c |
| Honda | Cbf 1000 f d |
| Honda | Cbf 1000 f e |
| Honda | Cbf 1000 f f |
| Honda | Cbf 1000 f g |
| Honda | Cbf 1000 f h |
| Honda | Cbf 500 4 |
| Honda | Cbf 500 5 |
| Honda | Cbf 500 6 |
| Honda | Cbf 600 n 8 |
| Honda | Cbf 600 n 9 |
| Honda | Cbf 600 n a |
| Honda | Cbf 600 n b |
| Honda | Cbf 600 n c |
| Honda | Cbf 600 s 8 |
| Honda | Cbf 600 s 9 |
| Honda | Cbf 600 s a |
| Honda | Cbf 600 s b |
| Honda | Cbf 600 s c |
| Honda | Cbf 600 s d |
| Honda | Cbr 250 r b |
| Honda | Cbr 250 r c |
| Honda | Cbr 250 r d |
| Honda | Cbr 600 f b |
| Honda | Cbr 600 f c |
| Honda | Cbr 600 f d |
| Honda | Ctx 1300 e |
| Honda | Ctx 1300 f |
| Honda | Ctx 1300 g |
| Honda | Ctx 1300 h |
| Honda | Dn01 700 8 |
| Honda | Dn01 700 9 |
| Honda | Dn01 700 a |
| Honda | Dn01 700 b |
| Honda | Nc 700 d c |
| Honda | Nc 700 d d |
| Honda | Nc 700 s c |
| Honda | Nc 700 s d |
| Honda | Nc 700 s dct c |
| Honda | Nc 700 s dct d |
| Honda | Nc 700 x c |
| Honda | Nc 700 x d |
| Honda | Nc 700 x dct c |
| Honda | Nc 700 x dct d |
| Honda | Nt 700 v 6 |
| Honda | Nt 700 v 7 |
| Honda | Nt 700 v 8 |
| Honda | Nt 700 v 9 |
| Honda | Nt 700 v a |
| Honda | Nt 700 v b |
| Honda | Nt 700 v c |
| Honda | Nt 700 v d |
| Honda | Nt 700 v e |
| Honda | Nt 700 v f |
| Honda | Nt 700 v g |
| Honda | Nt 700 v h |
| Honda | St 1300 8 |
| Honda | St 1300 9 |
| Honda | St 1300 a |
| Honda | St 1300 b |
| Honda | St 1300 c |
| Honda | St 1300 d |
| Honda | St 1300 e |
| Honda | St 1300 f |
| Honda | St 1300 g |
| Honda | St 1300 h |
| Honda | Vfr 1200 x c |
| Honda | Vfr 1200 x d |
| Honda | Vfr 1200 x dct c |
| Honda | Vfr 1200 x dct d |
| Honda | Vfr 1200 x dct e |
| Honda | Vfr 1200 x dct f |
| Honda | Vfr 1200 x dct g |
| Honda | Vfr 1200 x dct h |
| Honda | Vfr 1200 x dct j |
| Honda | Vfr 1200 x dct k |
| Honda | Vfr 1200 x dct l |
| Honda | Vfr 1200 x e |
| Honda | Vfr 1200 x f |
| Honda | Vfr 1200 x g |
| Honda | Vfr 1200 x h |
| Honda | Vfr 1200 x j |
| Honda | Vfr 1200 x k |
| Honda | Vfr 1200 x l |
| Honda | Vfr 800 fi 6 |
| Honda | Vfr 800 fi 7 |
| Honda | Vfr 800 fi 8 |
| Honda | Vfr 800 fi 9 |
| Honda | Vfr 800 fi a |
| Honda | Vfr 800 fi b |
| Honda | Vfr 800 fi c |
| Honda | Vfr 800 fi d |
| Honda | Vfr 800 x b |
| Honda | Vfr 800 x c |
| Honda | Vfr 800 x d |
| Honda | Vfr 800 x e |
| Honda | Vt 1300 cx a |
| Honda | Vt 1300 cx b |
| Honda | Vt 1300 cx c |
| Honda | Vt 1300 cx d |
| Honda | Xl 1000 v 4 |
| Honda | Xl 1000 v 5 |
| Honda | Xl 1000 v 6 |
| Honda | Xl 1000 v 7 |
| Honda | Xl 1000 v 8 |
| Honda | Xl 1000 v 9 |
| Honda | Xl 1000 v a |
| Honda | Xl 1000 v b |
| Honda | Xl 1000 v c |
| Honda | Xl 700 v 8 |
| Honda | Xl 700 v 9 |
| Honda | Xl 700 v a |
| Honda | Xl 700 v b |
| Honda | Xl 700 v c |
| Honda | Xl 700 v d |
| Suzuki | C 1800 r 8 |
| Suzuki | C 1800 r 9 |
| Suzuki | C 1800 r a |
| Suzuki | C 1800 r b |
| Suzuki | C 1800 r c |
| Suzuki | C 1800 r d |
| Suzuki | C 1800 r/t c |