SBS - 886LS BRAKE PADS SINTER - Brake Pads - STREET
De SBS 886LS Brake Pads Sinter zijn hoogwaardige remblokken ontworpen voor diverse modellen van Kawasaki en Suzuki. Deze remblokken bieden optimale remprestaties zonder in te boeten op duurzaamheid. M...
De SBS 886LS Brake Pads Sinter zijn hoogwaardige remblokken ontworpen voor diverse modellen van Kawasaki en Suzuki. Deze remblokken bieden optimale remprestaties zonder in te boeten op duurzaamheid. Met een speciaal sinterproces zorgen ze voor een uitstekende grip onder verschillende rijomstandigheden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder de Kawasaki VN 1500, Kawasaki VN 1600, en Kawasaki VN 2000 series, evenals verschillende modellen van Suzuki zoals de C 1500 en VZ 1600. Dit maakt de 886LS een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbaarheid en prestaties.
Waarom kiezen voor SBS 886LS Brake Pads?
De SBS 886LS Brake Pads zijn niet alleen ontworpen voor topprestaties, ze zijn ook eenvoudig te installeren. Dankzij de precieze pasvorm zijn ze geschikt voor meerdere motoren, wat ze een ideale keuze maakt voor zowel dagelijkse rijders als weekend avonturiers. De sinteringsconstructie zorgt ervoor dat deze remblokken effectief werken, zelfs in natte of modderige omstandigheden.
Vragen en antwoorden
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de SBS 886LS Brake Pads zijn compatibel met een breed scala aan Kawasaki en Suzuki modellen, waaronder de VN 1500, VN 1600 en VN 2000 series.
Hoe weet ik of het tijd is om mijn remblokken te vervangen?
Als je merkt dat je remmen minder responsief zijn of als je een piepend geluid hoort tijdens het remmen, is het waarschijnlijk tijd om je remblokken te vervangen.
Voordelen
- ✅ Hoge remprestaties
- ✅ Geschikt voor meerdere modellen
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Kan hogere kosten met zich meebrengen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Vn 1500 1 |
| Kawasaki | Vn 1500 2 |
| Kawasaki | Vn 1500 3 |
| Kawasaki | Vn 1500 x |
| Kawasaki | Vn 1500 y |
| Kawasaki | Vn 1600 3 |
| Kawasaki | Vn 1600 4 |
| Kawasaki | Vn 1600 5 |
| Kawasaki | Vn 1600 6 |
| Kawasaki | Vn 1600 7 |
| Kawasaki | Vn 1700 9 |
| Kawasaki | Vn 1700 a |
| Kawasaki | Vn 1700 b |
| Kawasaki | Vn 1700 c |
| Kawasaki | Vn 1700 d |
| Kawasaki | Vn 1700 e |
| Kawasaki | Vn 1700 f |
| Kawasaki | Vn 1700 g |
| Kawasaki | Vn 2000 4 |
| Kawasaki | Vn 2000 5 |
| Kawasaki | Vn 2000 6 |
| Kawasaki | Vn 2000 7 |
| Kawasaki | Vn 2000 8 |
| Kawasaki | Vn 2000 9 |
| Kawasaki | Vn 2000 a |
| Kawasaki | Vn 2000 b |
| Kawasaki | Vn 800 1 |
| Kawasaki | Vn 800 2 |
| Kawasaki | Vn 800 3 |
| Kawasaki | Vn 800 x |
| Kawasaki | Vn 800 y |
| Kawasaki | Vn 900 6 |
| Kawasaki | Vn 900 7 |
| Kawasaki | Vn 900 8 |
| Kawasaki | Vn 900 9 |
| Kawasaki | Vn 900 a |
| Kawasaki | Vn 900 b |
| Kawasaki | Vn 900 c |
| Kawasaki | Vn 900 d |
| Kawasaki | Vn 900 e |
| Kawasaki | Vn 900 f |
| Kawasaki | Vn 900 g |
| Suzuki | C 1500 bt g |
| Suzuki | C 1500 bt h |
| Suzuki | M 1500 a |
| Suzuki | Vz 1600 4 |
| Suzuki | Vz 1600 5 |