SBS - 901DC BRAKE PADS ORGANIC RACING - Remblokken - Road Racing
De SBS 901DC BRAKE PADS ORGANIC RACING zijn de ideale remblokken voor de motorrijder die op zoek is naar optimale remprestaties. Deze organische racing remblokken zijn speciaal ontworpen voor zowel de...
De SBS 901DC BRAKE PADS ORGANIC RACING zijn de ideale remblokken voor de motorrijder die op zoek is naar optimale remprestaties. Deze organische racing remblokken zijn speciaal ontworpen voor zowel de weg als het racecircuit en bieden uitstekende grip en controle in verschillende omstandigheden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van Aprilia, BMW, Honda, Kawasaki, MV Agusta en Triumph. Met deze veelzijdigheid is de SBS 901DC een uitstekende keuze voor zowel de ervaren als de beginnende motorrijder.
Waarom kiezen voor de SBS 901DC BRAKE PADS?
Met de SBS 901DC remblokken kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. De organische samenstelling zorgt voor minder slijtage aan je remschijven, terwijl ze toch de prestaties leveren die je nodig hebt. Dit maakt ze perfect voor zowel dagelijks gebruik als voor sportief rijden.
Compatibiliteit en specificaties
Deze remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan motoren. Hier zijn enkele van de modellen die je kunt gebruiken met de SBS 901DC:
Aprilia RSV4 1000, BMW HP4 1000, Honda CBR 1000 RR, Kawasaki ZZR 1400, MV Agusta F3 800 en Triumph Daytona 675. Dit is slechts een selectie, en de remblokken zijn ook compatibel met vele andere modellen.
Vragen en antwoorden
Wat zijn de voordelen van organische remblokken?
Organische remblokken bieden een betere grip en zijn minder agressief voor de remschijven. Ze produceren ook minder stof, wat resulteert in minder onderhoud.
Bovendien zijn ze vaak stiller in gebruik, wat een aangenamere rijervaring biedt.
Zijn deze remblokken geschikt voor racen?
Ja, de SBS 901DC is ontworpen voor zowel weggebruik als racen. Ze bieden de betrouwbaarheid en prestaties die nodig zijn op het circuit.
Door hun speciale samenstelling zijn ze in staat om hoge temperaturen te weerstaan, wat essentieel is voor racetoepassingen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip voor weg en race
- ✅ Geschikt voor veel motoren
- ✅ Minder slijtage aan remschijven
- ✅ Stiller in gebruik
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme raceomstandigheden
- 🚫 Organische remblokken kunnen sneller slijten dan sintered
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rsv4 1000 9 |
| Aprilia | Rsv4 1000 a |
| Aprilia | Rsv4 1000 r d |
| Aprilia | Rsv4 1000 r e |
| Aprilia | Rsv4 1100 k |
| Aprilia | Rsv4 1100 l |
| Aprilia | Rsv4 1100 m |
| Aprilia | Rsv4 1100 n |
| Aprilia | Rsv4 1100 p |
| Aprilia | Rsv4 r 1000 d |
| Aprilia | Rsv4 r 1000 e |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 f |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 g |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 h |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 j |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 k |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 f |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 g |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 h |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 j |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 k |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 l |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 h |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 j |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 k |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 l |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 m |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 n |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 p |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr h |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr j |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr k |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr l |
| Bmw | Hp2 1200 8 |
| Bmw | Hp2 1200 9 |
| Bmw | Hp2 1200 a |
| Bmw | Hp2 1200 b |
| Bmw | Hp4 1000 d |
| Bmw | Hp4 1000 e |
| Bmw | Hp4 1000 f |
| Bmw | Hp4 1000 h |
| Bmw | Hp4 1000 j |
| Bmw | Hp4 1000 k |
| Honda | Cb 1000 s |
| Honda | Cbr 1000 rr l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp h |
| Honda | Cbr 1000 rr sp j |
| Honda | Cbr 1000 rr sp k |
| Honda | Cbr 1000 rr sp l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp2 j |
| Honda | Cbr 1000 rr-r n |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp n |
| Honda | Rc 213 v-s h |
| Kawasaki | Zzr 1400 g |
| Kawasaki | Zzr 1400 h |
| Kawasaki | Zzr 1400 j |
| Kawasaki | Zzr 1400 k |
| Mvagusta | 675 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 j |
| Mvagusta | 800 f3 m |
| Mvagusta | 800 f3 n |
| Mvagusta | 800 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 rr m |
| Mvagusta | 800 f3 rr n |
| Mvagusta | 800 superveloce m |
| Mvagusta | 800 superveloce n |
| Triumph | Daytona 675 r b |
| Triumph | Daytona 675 r c |
| Triumph | Daytona 675 r d |
| Triumph | Daytona 675 r e |
| Triumph | Daytona 675 r f |
| Triumph | Daytona 675 r g |
| Triumph | Scrambler 1200 xc k |
| Triumph | Scrambler 1200 xc l |
| Triumph | Scrambler 1200 xc m |
| Triumph | Scrambler 1200 xe k |
| Triumph | Scrambler 1200 xe l |
| Triumph | Scrambler 1200 xe m |
| Triumph | Speed 94 1050 g |
| Triumph | Speedtriple 1050 r d |
| Triumph | Speedtriple 1050 r e |
| Triumph | Speedtriple 1050 r f |
| Triumph | Speedtriple 1050 r g |
| Triumph | Speedtriple 1050 r h |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs j |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs k |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs l |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs m |
| Triumph | Speedtriple 1050 s g |
| Triumph | Speedtriple 1050 s h |
| Triumph | Speedtriple 1050 s j |
| Triumph | Speedtriple 1050 s k |
| Triumph | Speedtriple 1050 s l |
| Triumph | Speedtriple 1050 s m |
| Triumph | Street triple 765 rs h |
| Triumph | Street triple 765 rs j |
| Triumph | Street triple 765 rs k |
| Triumph | Street triple 765 rs l |
| Triumph | Street triple 765 rs m |
| Triumph | Street triple 765 rs n |
| Triumph | Street triple 765 rs p |
| Triumph | Street triple 765 rs r |
| Triumph | Thruxton 1200 r g |
| Triumph | Thruxton 1200 r h |
| Triumph | Thruxton 1200 r j |
| Triumph | Thruxton 1200 r k |
| Triumph | Thruxton 1200 r l |
| Triumph | Thruxton 1200 rs l |
| Triumph | Tiger 1200 n |
| Triumph | Tiger 1200 p |
| Triumph | Tiger 850 m |
| Triumph | Tiger 850 n |
| Triumph | Tiger 850 p |
| Triumph | Tiger 900 l |
| Triumph | Tiger 900 m |
| Triumph | Tiger 900 n |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Triumph | Tiger 900 r |