SBS - 901HS BRAKE PADS SINTER - Brake Pads - STREET
De SBS 901HS BRAKE PADS SINTER zijn hoogwaardige remblokken die speciaal zijn ontwikkeld voor een uitstekende remprestaties op straat. Met een focus op veiligheid en betrouwbaarheid, bieden deze rembl...
De SBS 901HS BRAKE PADS SINTER zijn hoogwaardige remblokken die speciaal zijn ontwikkeld voor een uitstekende remprestaties op straat. Met een focus op veiligheid en betrouwbaarheid, bieden deze remblokken de perfecte balans tussen kracht en controle, waardoor je met vertrouwen kunt rijden.
Deze sinterremblokken zijn ontworpen voor verschillende motoren, waaronder modellen van Aprilia, BMW, Honda, Kawasaki, Mv Agusta en Triumph. Ze zijn compatibel met een breed scala aan voertuigen, waaronder de Aprilia Rsv4, Bmw Hp4, Honda Cbr 1000 rr en nog veel meer. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare prestaties.
Waarom kiezen voor SBS 901HS BRAKE PADS SINTER?
De SBS 901HS remblokken zijn ontwikkeld met geavanceerde materialen die zorgen voor een optimale wrijving en een lange levensduur. Dit betekent minder vaak vervangen, wat op lange termijn kostenbesparend is. Bovendien bieden ze uitstekende prestaties bij zowel koude als warme temperaturen, waardoor ze geschikt zijn voor diverse rijomstandigheden.
Installatie en onderhoud
Het installeren van de SBS 901HS remblokken is eenvoudig en kan vaak zelf gedaan worden met de juiste gereedschappen. Zorg ervoor dat je de instructies volgt die bij je motorfiets horen om de beste prestaties te garanderen. Regelmatig onderhoud van je remsysteem is essentieel voor blijvende veiligheid en prestaties.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de SBS 901HS remblokken uniek?
De SBS 901HS remblokken zijn uniek vanwege hun hoogwaardige sintermateriaal dat zorgt voor optimale remkracht en duurzaamheid, zelfs onder zware omstandigheden.
Zijn deze remblokken geschikt voor racetoepassingen?
Ja, de SBS 901HS remblokken zijn ook geschikt voor sportieve rijstijlen en racetoepassingen, dankzij hun uitstekende prestaties en responsiviteit.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Hoogwaardige sintermaterialen voor optimale remkracht
- ✅ Lange levensduur en minder vaak vervangen
Let op
- 🚫 Mogelijk iets duurder dan standaard remblokken
- 🚫 Vereist correcte installatie voor optimale prestaties
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rsv4 1000 9 |
| Aprilia | Rsv4 1000 a |
| Aprilia | Rsv4 1000 r d |
| Aprilia | Rsv4 1000 r e |
| Aprilia | Rsv4 1100 k |
| Aprilia | Rsv4 1100 l |
| Aprilia | Rsv4 1100 m |
| Aprilia | Rsv4 1100 n |
| Aprilia | Rsv4 1100 p |
| Aprilia | Rsv4 r 1000 d |
| Aprilia | Rsv4 r 1000 e |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 f |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 g |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 h |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 j |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 k |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 f |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 g |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 h |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 j |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 k |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 l |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 h |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 j |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 k |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 l |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 m |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 n |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 p |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr h |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr j |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr k |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr l |
| Bmw | Hp2 1200 8 |
| Bmw | Hp2 1200 9 |
| Bmw | Hp2 1200 a |
| Bmw | Hp2 1200 b |
| Bmw | Hp4 1000 d |
| Bmw | Hp4 1000 e |
| Bmw | Hp4 1000 f |
| Bmw | Hp4 1000 h |
| Bmw | Hp4 1000 j |
| Bmw | Hp4 1000 k |
| Honda | Cb 1000 s |
| Honda | Cbr 1000 rr l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp h |
| Honda | Cbr 1000 rr sp j |
| Honda | Cbr 1000 rr sp k |
| Honda | Cbr 1000 rr sp l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp2 j |
| Honda | Cbr 1000 rr-r n |
| Honda | Cbr 1000 rr-r r |
| Honda | Cbr 1000 rr-r s |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp n |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp r |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp s |
| Honda | Rc 213 v-s h |
| Husqvarna | Fs 450 g |
| Kawasaki | Zzr 1400 g |
| Kawasaki | Zzr 1400 h |
| Kawasaki | Zzr 1400 j |
| Kawasaki | Zzr 1400 k |
| Mvagusta | 675 f3 g |
| Mvagusta | 675 f3 h |
| Mvagusta | 675 f3 rc g |
| Mvagusta | 675 f3 rc h |
| Mvagusta | 675 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 ago g |
| Mvagusta | 800 f3 g |
| Mvagusta | 800 f3 h |
| Mvagusta | 800 f3 j |
| Mvagusta | 800 f3 m |
| Mvagusta | 800 f3 n |
| Mvagusta | 800 f3 rc g |
| Mvagusta | 800 f3 rc h |
| Mvagusta | 800 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 rr m |
| Mvagusta | 800 f3 rr n |
| Mvagusta | 800 superveloce m |
| Mvagusta | 800 superveloce n |
| Triumph | Daytona 675 r b |
| Triumph | Daytona 675 r c |
| Triumph | Daytona 675 r d |
| Triumph | Daytona 675 r e |
| Triumph | Daytona 675 r f |
| Triumph | Daytona 675 r g |
| Triumph | Rocket 3 2500 l |
| Triumph | Rocket 3 2500 m |
| Triumph | Scrambler 1200 xc k |
| Triumph | Scrambler 1200 xc l |
| Triumph | Scrambler 1200 xc m |
| Triumph | Scrambler 1200 xe k |
| Triumph | Scrambler 1200 xe l |
| Triumph | Scrambler 1200 xe m |
| Triumph | Speed 94 1050 g |
| Triumph | Speedtriple 1050 r d |
| Triumph | Speedtriple 1050 r e |
| Triumph | Speedtriple 1050 r f |
| Triumph | Speedtriple 1050 r g |
| Triumph | Speedtriple 1050 r h |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs j |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs k |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs l |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs m |
| Triumph | Speedtriple 1050 s g |
| Triumph | Speedtriple 1050 s h |
| Triumph | Speedtriple 1050 s j |
| Triumph | Speedtriple 1050 s k |
| Triumph | Speedtriple 1050 s l |
| Triumph | Speedtriple 1050 s m |
| Triumph | Street triple 765 rs h |
| Triumph | Street triple 765 rs j |
| Triumph | Street triple 765 rs k |
| Triumph | Street triple 765 rs l |
| Triumph | Street triple 765 rs m |
| Triumph | Street triple 765 rs n |
| Triumph | Street triple 765 rs p |
| Triumph | Street triple 765 rs r |
| Triumph | Thruxton 1200 r g |
| Triumph | Thruxton 1200 r h |
| Triumph | Thruxton 1200 r j |
| Triumph | Thruxton 1200 r k |
| Triumph | Thruxton 1200 r l |
| Triumph | Thruxton 1200 rs l |
| Triumph | Tiger 1200 n |
| Triumph | Tiger 1200 p |
| Triumph | Tiger 850 m |
| Triumph | Tiger 850 n |
| Triumph | Tiger 850 p |
| Triumph | Tiger 900 l |
| Triumph | Tiger 900 m |
| Triumph | Tiger 900 n |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Triumph | Tiger 900 r |