SBS - 901RST - Brake Pads - SINTER SPORT
De SBS 901RST BRAKE PADS SINTER SPORT zijn ontworpen voor de sportieve rijder die op zoek is naar optimale remprestaties. Deze remblokken bieden superieure grip en consistentie, zelfs onder zware omst...
De SBS 901RST BRAKE PADS SINTER SPORT zijn ontworpen voor de sportieve rijder die op zoek is naar optimale remprestaties. Deze remblokken bieden superieure grip en consistentie, zelfs onder zware omstandigheden. Dankzij de hoogwaardige sinterverbinding zijn deze remblokken perfect voor zowel straat- als circuitgebruik.
Deze remblokken zijn compatibel met verschillende motoren, waaronder de Aprilia RSV4 en Tuono modellen, maar ook met de populaire Honda CBR en Kawasaki ZZR. Hierdoor zijn ze een uitstekende keuze voor een breed scala aan motorrijders.
Waarom kiezen voor SBS 901RST?
De SBS 901RST remblokken zijn ontwikkeld met de focus op prestaties en veiligheid. De sintertechnologie zorgt voor een hoge wrijvingscoëfficiënt, wat betekent dat je kunt rekenen op een uitstekende remkracht, ongeacht de rijomstandigheden. Of je nu op het circuit rijdt of dagelijkse ritten maakt, deze remblokken geven je het vertrouwen dat je nodig hebt.
Specificaties
Deze remblokken zijn niet alleen geschikt voor een breed scala aan voertuigen, maar ze zijn ook ontworpen om de levensduur te maximaliseren. De SBS 901RST remblokken zijn eenvoudig te installeren en vereisen weinig onderhoud, wat ze een praktische keuze maakt voor elke motorrijder.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de SBS 901RST remblokken uniek?
De SBS 901RST remblokken bieden een uitstekende combinatie van grip en duurzaamheid dankzij de hoogwaardige sintertechnologie. Dit maakt ze ideaal voor sportieve rijders die maximale prestaties verlangen.
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de SBS 901RST remblokken zijn compatibel met diverse modellen, waaronder veel populaire sportmotoren van merken zoals Aprilia, Honda, BMW, en Triumph. Controleer de compatibiliteit met jouw specifieke model voor aankoop.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige sintertechnologie voor optimale grip
- ✅ Geschikt voor een breed scala aan motoren
- ✅ Ideaal voor zowel straat- als circuitgebruik
- ✅ Eenvoudige installatie en onderhoud
Let op
- 🚫 Kan minder geschikt zijn voor dagelijkse ritten in natte omstandigheden
- 🚫 Beperkte beschikbaarheid voor sommige modellen
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rsv4 1000 9 |
| Aprilia | Rsv4 1000 a |
| Aprilia | Rsv4 1000 r d |
| Aprilia | Rsv4 1000 r e |
| Aprilia | Rsv4 1100 k |
| Aprilia | Rsv4 1100 l |
| Aprilia | Rsv4 1100 m |
| Aprilia | Rsv4 1100 n |
| Aprilia | Rsv4 1100 p |
| Aprilia | Rsv4 r 1000 d |
| Aprilia | Rsv4 r 1000 e |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 f |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 g |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 h |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 j |
| Aprilia | Rsv4 rf 1000 k |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 f |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 g |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 h |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 j |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 k |
| Aprilia | Rsv4 rr 1000 l |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 h |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 j |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 k |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 l |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 m |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 n |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 p |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr h |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr j |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr k |
| Aprilia | Tuono 1100 v4 rr l |
| Bmw | Hp2 1200 8 |
| Bmw | Hp2 1200 9 |
| Bmw | Hp2 1200 a |
| Bmw | Hp2 1200 b |
| Bmw | Hp4 1000 d |
| Bmw | Hp4 1000 e |
| Bmw | Hp4 1000 f |
| Bmw | Hp4 1000 h |
| Bmw | Hp4 1000 j |
| Bmw | Hp4 1000 k |
| Honda | Cb 1000 s |
| Honda | Cbr 1000 rr l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp h |
| Honda | Cbr 1000 rr sp j |
| Honda | Cbr 1000 rr sp k |
| Honda | Cbr 1000 rr sp l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp2 j |
| Honda | Cbr 1000 rr-r n |
| Honda | Cbr 1000 rr-r r |
| Honda | Cbr 1000 rr-r s |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp n |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp r |
| Honda | Cbr 1000 rr-r sp s |
| Honda | Rc 213 v-s h |
| Husqvarna | Fs 450 g |
| Kawasaki | Zzr 1400 g |
| Kawasaki | Zzr 1400 h |
| Kawasaki | Zzr 1400 j |
| Kawasaki | Zzr 1400 k |
| Mvagusta | 675 f3 g |
| Mvagusta | 675 f3 h |
| Mvagusta | 675 f3 rc g |
| Mvagusta | 675 f3 rc h |
| Mvagusta | 675 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 ago g |
| Mvagusta | 800 f3 g |
| Mvagusta | 800 f3 h |
| Mvagusta | 800 f3 j |
| Mvagusta | 800 f3 m |
| Mvagusta | 800 f3 n |
| Mvagusta | 800 f3 rc g |
| Mvagusta | 800 f3 rc h |
| Mvagusta | 800 f3 rc j |
| Mvagusta | 800 f3 rr m |
| Mvagusta | 800 f3 rr n |
| Mvagusta | 800 superveloce m |
| Mvagusta | 800 superveloce n |
| Triumph | Daytona 675 r b |
| Triumph | Daytona 675 r c |
| Triumph | Daytona 675 r d |
| Triumph | Daytona 675 r e |
| Triumph | Daytona 675 r f |
| Triumph | Daytona 675 r g |
| Triumph | Rocket 3 2500 l |
| Triumph | Rocket 3 2500 m |
| Triumph | Scrambler 1200 xc k |
| Triumph | Scrambler 1200 xc l |
| Triumph | Scrambler 1200 xc m |
| Triumph | Scrambler 1200 xe k |
| Triumph | Scrambler 1200 xe l |
| Triumph | Scrambler 1200 xe m |
| Triumph | Speed 94 1050 g |
| Triumph | Speedtriple 1050 r d |
| Triumph | Speedtriple 1050 r e |
| Triumph | Speedtriple 1050 r f |
| Triumph | Speedtriple 1050 r g |
| Triumph | Speedtriple 1050 r h |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs j |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs k |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs l |
| Triumph | Speedtriple 1050 rs m |
| Triumph | Speedtriple 1050 s g |
| Triumph | Speedtriple 1050 s h |
| Triumph | Speedtriple 1050 s j |
| Triumph | Speedtriple 1050 s k |
| Triumph | Speedtriple 1050 s l |
| Triumph | Speedtriple 1050 s m |
| Triumph | Street triple 765 rs h |
| Triumph | Street triple 765 rs j |
| Triumph | Street triple 765 rs k |
| Triumph | Street triple 765 rs l |
| Triumph | Street triple 765 rs m |
| Triumph | Street triple 765 rs n |
| Triumph | Street triple 765 rs p |
| Triumph | Street triple 765 rs r |
| Triumph | Thruxton 1200 r g |
| Triumph | Thruxton 1200 r h |
| Triumph | Thruxton 1200 r j |
| Triumph | Thruxton 1200 r k |
| Triumph | Thruxton 1200 r l |
| Triumph | Thruxton 1200 rs l |
| Triumph | Tiger 1200 n |
| Triumph | Tiger 1200 p |
| Triumph | Tiger 850 m |
| Triumph | Tiger 850 n |
| Triumph | Tiger 850 p |
| Triumph | Tiger 900 l |
| Triumph | Tiger 900 m |
| Triumph | Tiger 900 n |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Triumph | Tiger 900 r |