SKF - SHOCK SEAL HEAD 2.0 - Suspension Rear Repair - SHAFT 18 MM - PISTON 50 MM
De SKF SHOCK SEAL HEAD 2.0 is een essentieel onderdeel voor jouw KTM motor. Dit product is ontworpen voor een optimale prestaties van de vering en zorgt ervoor dat je rit soepel en comfortabel blijft,...
De SKF SHOCK SEAL HEAD 2.0 is een essentieel onderdeel voor jouw KTM motor. Dit product is ontworpen voor een optimale prestaties van de vering en zorgt ervoor dat je rit soepel en comfortabel blijft, zelfs onder zware omstandigheden.
Met een shaft diameter van 18 mm en een piston diameter van 50 mm is deze shock seal head perfect afgestemd op verschillende KTM modellen. Het biedt een uitstekende afdichting om te voorkomen dat olie lekt, wat cruciaal is voor de functionaliteit van je vering. Dit product is compatibel met een breed scala aan KTM motoren, waaronder de KTM 125 EXC, 200 EXC, 250 SX en vele anderen.
Compatibiliteit
Deze shock seal head is geschikt voor de volgende modellen:
KTM 125 EXC, KTM 200 EXC, KTM 250 SX en meer. De uitgebreide compatibiliteit maakt het een veelzijdige keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar kwaliteit.
Voordelen van de SHOCK SEAL HEAD 2.0
Door te kiezen voor de SKF SHOCK SEAL HEAD 2.0, investeer je in de levensduur van je vering. Het product is ontworpen om de prestaties te verbeteren en onderhoud te verminderen, wat resulteert in een efficiëntere en betrouwbaarere motorervaring.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de SKF SHOCK SEAL HEAD 2.0 uniek?
De SKF SHOCK SEAL HEAD 2.0 is speciaal ontworpen voor KTM motoren, met een focus op duurzaamheid en prestaties. De hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat je lang plezier hebt van dit onderdeel.
Is de installatie van de SHOCK SEAL HEAD moeilijk?
De installatie kan variëren afhankelijk van je ervaring, maar met de juiste gereedschappen en instructies is het goed te doen. Het is aan te raden om een professional te raadplegen als je twijfels hebt.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige afdichting voor optimale prestaties
- ✅ Geschikt voor diverse KTM modellen
- ✅ Vermindert onderhoudskosten
- ✅ Verbetert rijcomfort
Let op
- 🚫 Installatie kan uitdagend zijn voor beginners
- 🚫 Niet compatibel met niet-KTM modellen
| Merk | Model |
|---|---|
| Ktm | 125 exc |
| Ktm | 125 exc 1 |
| Ktm | 125 exc 2 |
| Ktm | 125 exc 3 |
| Ktm | 125 exc 4 |
| Ktm | 125 exc 5 |
| Ktm | 125 exc 6 |
| Ktm | 125 exc 7 |
| Ktm | 125 exc 8 |
| Ktm | 125 exc 9 |
| Ktm | 125 exc a |
| Ktm | 125 exc b |
| Ktm | 125 exc c |
| Ktm | 125 exc d |
| Ktm | 125 exc e |
| Ktm | 125 exc g |
| Ktm | 125 exc y |
| Ktm | 125 sx 1 |
| Ktm | 125 sx 2 |
| Ktm | 125 sx 3 |
| Ktm | 125 sx 4 |
| Ktm | 125 sx 5 |
| Ktm | 125 sx 6 |
| Ktm | 125 sx 7 |
| Ktm | 125 sx 8 |
| Ktm | 125 sx 9 |
| Ktm | 125 sx a |
| Ktm | 125 sx b |
| Ktm | 144 sx 7 |
| Ktm | 144 sx 8 |
| Ktm | 150 sx 9 |
| Ktm | 150 sx a |
| Ktm | 150 sx b |
| Ktm | 200 exc |
| Ktm | 200 exc 1 |
| Ktm | 200 exc 2 |
| Ktm | 200 exc 3 |
| Ktm | 200 exc 4 |
| Ktm | 200 exc 5 |
| Ktm | 200 exc 6 |
| Ktm | 200 exc 7 |
| Ktm | 200 exc 8 |
| Ktm | 200 exc 9 |
| Ktm | 200 exc a |
| Ktm | 200 exc b |
| Ktm | 200 exc c |
| Ktm | 200 exc d |
| Ktm | 200 exc e |
| Ktm | 200 exc g |
| Ktm | 200 exc y |
| Ktm | 200 sx 3 |
| Ktm | 200 sx 4 |
| Ktm | 250 exc |
| Ktm | 250 exc 1 |
| Ktm | 250 exc 2 |
| Ktm | 250 exc 3 |
| Ktm | 250 exc 4 |
| Ktm | 250 exc 5 |
| Ktm | 250 exc 6 |
| Ktm | 250 exc 7 |
| Ktm | 250 exc 8 |
| Ktm | 250 exc 9 |
| Ktm | 250 exc a |
| Ktm | 250 exc b |
| Ktm | 250 exc c |
| Ktm | 250 exc d |
| Ktm | 250 exc e |
| Ktm | 250 exc g |
| Ktm | 250 exc y |
| Ktm | 250 exc-f 6 |
| Ktm | 250 exc-f 7 |
| Ktm | 250 exc-f 8 |
| Ktm | 250 exc-f 9 |
| Ktm | 250 exc-f a |
| Ktm | 250 exc-f b |
| Ktm | 250 exc-f c |
| Ktm | 250 exc-f d |
| Ktm | 250 exc-f e |
| Ktm | 250 exc-f f |
| Ktm | 250 exc-f g |
| Ktm | 250 sx 1 |
| Ktm | 250 sx 2 |
| Ktm | 250 sx 3 |
| Ktm | 250 sx 4 |
| Ktm | 250 sx 5 |
| Ktm | 250 sx 6 |
| Ktm | 250 sx 7 |
| Ktm | 250 sx 8 |
| Ktm | 250 sx 9 |
| Ktm | 250 sx a |
| Ktm | 250 sx b |
| Ktm | 250 sx-f 5 |
| Ktm | 250 sx-f 6 |
| Ktm | 250 sx-f 7 |
| Ktm | 250 sx-f 8 |
| Ktm | 250 sx-f 9 |
| Ktm | 250 sx-f a |
| Ktm | 250 sx-f b |
| Ktm | 300 exc |
| Ktm | 300 exc 1 |
| Ktm | 300 exc 2 |
| Ktm | 300 exc 3 |
| Ktm | 300 exc 4 |
| Ktm | 300 exc 5 |
| Ktm | 300 exc 6 |
| Ktm | 300 exc a |
| Ktm | 300 exc b |
| Ktm | 300 exc c |
| Ktm | 300 exc d |
| Ktm | 300 exc e |
| Ktm | 300 exc g |
| Ktm | 300 exc y |
| Ktm | 350 exc-f c |
| Ktm | 350 exc-f d |
| Ktm | 350 exc-f e |
| Ktm | 350 exc-f f |
| Ktm | 350 exc-f g |
| Ktm | 450 exc |
| Ktm | 450 exc 9 |
| Ktm | 450 exc a |
| Ktm | 450 exc b |
| Ktm | 450 exc c |
| Ktm | 450 exc d |
| Ktm | 450 exc e |
| Ktm | 450 exc g |
| Ktm | 450 smr 7 |
| Ktm | 450 smr 8 |
| Ktm | 450 smr 9 |
| Ktm | 450 sx 3 |
| Ktm | 450 sx 4 |
| Ktm | 450 sx 5 |
| Ktm | 450 sx 6 |
| Ktm | 450 sx 7 |
| Ktm | 450 sx-f 7 |
| Ktm | 450 sx-f 8 |
| Ktm | 450 sx-f 9 |
| Ktm | 450 sx-f a |
| Ktm | 450 sx-f b |
| Ktm | 500 exc c |
| Ktm | 500 exc d |
| Ktm | 500 exc e |
| Ktm | 500 exc f |
| Ktm | 500 exc g |