SUPERSPROX - REAR ALU 48T GOLD 520 - Sprockets - Lichtgewicht en duurzaam
De SUPERSPROX REAR ALU 48T is een hoogwaardige tandwiel ontworpen voor motoren die op zoek zijn naar verbeterde prestaties en een stijlvolle uitstraling. Dit tandwiel is vervaardigd uit lichtgewicht a...
De SUPERSPROX REAR ALU 48T is een hoogwaardige tandwiel ontworpen voor motoren die op zoek zijn naar verbeterde prestaties en een stijlvolle uitstraling. Dit tandwiel is vervaardigd uit lichtgewicht aluminium en heeft een aantrekkelijke gouden afwerking, waardoor het niet alleen functioneel is, maar ook een visueel accent aan jouw motor toevoegt.
Met een tandwielverhouding van 48 tanden en een kettingmaat van 520, biedt dit onderdeel een uitstekende combinatie van kracht en controle. Dit maakt het ideaal voor zowel recreatieve als competitieve rijders. Het gebruik van hoogwaardige materialen garandeert dat dit tandwiel bestand is tegen de zware omstandigheden die motoren vaak tegenkomen.
Compatibiliteit en installatie
De SUPERSPROX REAR ALU 48T is ontworpen zonder specifieke merk- of modelcompatibiliteit, wat betekent dat het een veelzijdige keuze is voor verschillende motoren. Dit biedt jou de flexibiliteit om dit tandwiel te gebruiken in diverse setups. De installatie is eenvoudig en kan vaak zonder specialistische tools worden uitgevoerd, waardoor je snel weer de weg op kunt.
Waarom kiezen voor de SUPERSPROX REAR ALU 48T?
Dit tandwiel biedt niet alleen prestaties maar ook een esthetisch voordeel. De gouden kleur valt op en geeft jouw motor een unieke uitstraling. Daarnaast zorgt het lichtgewicht ontwerp ervoor dat je minder onnodig gewicht aan je motor toevoegt, wat bijdraagt aan een betere acceleratie.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of de SUPERSPROX REAR ALU 48T geschikt is voor mijn motor?
De SUPERSPROX REAR ALU 48T is niet specifiek voor bepaalde merken of modellen, waardoor het een veelzijdige keuze is voor diverse motoren. Controleer de kettingmaat en tandwielverhouding van jouw motor om ervoor te zorgen dat deze compatibel is.
Het is altijd een goed idee om de handleiding van je motor te raadplegen of contact op te nemen met een professional als je twijfelt.
Kan ik dit tandwiel zelf installeren?
Ja, de SUPERSPROX REAR ALU 48T kan vaak eenvoudig zelf worden geïnstalleerd zonder specialistische gereedschappen. Dit maakt het toegankelijk voor de meeste motorliefhebbers.
Wel is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je de juiste tools en instructies bij de hand hebt voor een veilige installatie.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht ontwerp
- ✅ Aantrekkelijke gouden afwerking
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
- 🚫 Geen gedetailleerde installatie-instructies inbegrepen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 250 r p |
| Kawasaki | Klx 250 r r |
| Kawasaki | Klx 250 r s |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 450 r 8 |
| Kawasaki | Klx 450 r 9 |
| Kawasaki | Klx 450 r a |
| Kawasaki | Klx 450 r b |
| Kawasaki | Klx 450 r c |
| Kawasaki | Klx 450 r d |
| Kawasaki | Klx 450 r e |
| Kawasaki | Klx 450 r f |
| Kawasaki | Klx 450 r g |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 e |
| Kawasaki | Kx 125 f |
| Kawasaki | Kx 125 g |
| Kawasaki | Kx 125 h |
| Kawasaki | Kx 125 j |
| Kawasaki | Kx 125 k |
| Kawasaki | Kx 125 l |
| Kawasaki | Kx 125 m |
| Kawasaki | Kx 125 n |
| Kawasaki | Kx 125 p |
| Kawasaki | Kx 125 r |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 e |
| Kawasaki | Kx 250 f |
| Kawasaki | Kx 250 f 4 |
| Kawasaki | Kx 250 f 5 |
| Kawasaki | Kx 250 f 6 |
| Kawasaki | Kx 250 f 7 |
| Kawasaki | Kx 250 f 8 |
| Kawasaki | Kx 250 f 9 |
| Kawasaki | Kx 250 f a |
| Kawasaki | Kx 250 f b |
| Kawasaki | Kx 250 f c |
| Kawasaki | Kx 250 f d |
| Kawasaki | Kx 250 f e |
| Kawasaki | Kx 250 f f |
| Kawasaki | Kx 250 f g |
| Kawasaki | Kx 250 f h |
| Kawasaki | Kx 250 f j |
| Kawasaki | Kx 250 f k |
| Kawasaki | Kx 250 f l |
| Kawasaki | Kx 250 f m |
| Kawasaki | Kx 250 f n |
| Kawasaki | Kx 250 f p |
| Kawasaki | Kx 250 f r |
| Kawasaki | Kx 250 f s |
| Kawasaki | Kx 250 g |
| Kawasaki | Kx 250 h |
| Kawasaki | Kx 250 j |
| Kawasaki | Kx 250 k |
| Kawasaki | Kx 250 l |
| Kawasaki | Kx 250 m |
| Kawasaki | Kx 250 n |
| Kawasaki | Kx 250 p |
| Kawasaki | Kx 250 r |
| Kawasaki | Kx 250 s |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 450 f 6 |
| Kawasaki | Kx 450 f 7 |
| Kawasaki | Kx 450 f 8 |
| Kawasaki | Kx 450 f 9 |
| Kawasaki | Kx 450 f a |
| Kawasaki | Kx 450 f b |
| Kawasaki | Kx 450 f c |
| Kawasaki | Kx 450 f d |
| Kawasaki | Kx 450 f e |
| Kawasaki | Kx 450 f f |
| Kawasaki | Kx 450 f g |
| Kawasaki | Kx 450 f h |
| Kawasaki | Kx 450 f j |
| Kawasaki | Kx 450 f k |
| Kawasaki | Kx 450 f l |
| Kawasaki | Kx 450 f m |
| Kawasaki | Kx 450 f n |
| Kawasaki | Kx 450 f p |
| Kawasaki | Kx 450 f r |
| Kawasaki | Kx 450 f s |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 e |
| Kawasaki | Kx 500 f |
| Kawasaki | Kx 500 g |
| Kawasaki | Kx 500 h |
| Kawasaki | Kx 500 j |
| Kawasaki | Kx 500 k |
| Kawasaki | Kx 500 l |
| Kawasaki | Kx 500 m |
| Kawasaki | Kx 500 n |
| Kawasaki | Kx 500 p |
| Kawasaki | Kx 500 r |
| Kawasaki | Kx 500 s |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Rmz 250 4 |
| Suzuki | Rmz 250 5 |
| Suzuki | Rmz 250 6 |