SUPERSPROX - REAR ALU 51T - Sprockets - SILVER 520
De SUPERSPROX REAR ALU 51T is een hoogwaardige sprocket, speciaal ontworpen voor verschillende modellen van Kawasaki motoren en scooters. Met een silver afwerking en een 520 kettingcompatibiliteit is...
De SUPERSPROX REAR ALU 51T is een hoogwaardige sprocket, speciaal ontworpen voor verschillende modellen van Kawasaki motoren en scooters. Met een silver afwerking en een 520 kettingcompatibiliteit is deze sprocket een uitstekende keuze voor de serieuze rijder die op zoek is naar prestaties en duurzaamheid.
Deze sprocket is compatibel met een breed scala aan Kawasaki-modellen, waaronder de KLX 250, KLX 300, en KX 125. Dit betekent dat je met deze sprocket jouw motor of scooter kunt upgraden of vervangen met een onderdeel dat perfect past. De 51 tanden zorgen voor een ideale balans tussen acceleratie en topsnelheid, wat cruciaal is voor zowel off-road als on-road rijden.
Voordelen van de SUPERSPROX REAR ALU 51T
Met de SUPERSPROX REAR ALU 51T kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. De aluminium constructie zorgt ervoor dat deze sprocket lichtgewicht is, wat bijdraagt aan de algehele prestaties van je motor. Daarnaast is het ontwerp geoptimaliseerd voor een betere kettinggeleiding, wat slijtage vermindert en de levensduur van je ketting verlengt.
Compatibiliteit
Deze sprocket is compatibel met een breed scala aan Kawasaki-modellen, waaronder:
- KLX 250 (alle varianten)
- KLX 300 (2 en 3)
- KX 125 (alle varianten)
- KX 250 (alle varianten)
- KX 450 (alle varianten)
- KX 500 (alle varianten)
- Suzuki RMZ 250 (4, 5 en 6)
Deze brede compatibiliteit maakt de SUPERSPROX REAR ALU 51T tot een veelzijdige keuze voor verschillende rijders.
Vragen en Antwoorden
Hoe weet ik of de SUPERSPROX REAR ALU 51T geschikt is voor mijn motor?
Controleer de specificaties van jouw motor en vergelijk deze met de compatibiliteitslijst. Deze sprocket is ontworpen voor diverse Kawasaki-modellen, wat het zeer waarschijnlijk maakt dat hij ook voor jouw motor geschikt is.
Wat zijn de voordelen van een aluminium sprocket?
Aluminium sprockets zijn lichter dan stalen sprockets, wat de acceleratie verbetert. Daarnaast zorgen ze voor minder slijtage aan de ketting, wat de levensduur van je aandrijfsysteem verlengt.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht aluminium constructie
- ✅ Verbeterde kettinggeleiding
- ✅ Breed scala aan compatibiliteit
- ✅ Ideale balans tussen acceleratie en snelheid
Let op
- 🚫 Geen stalen variant beschikbaar
- 🚫 Beperkte kleurkeuze
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 250 r p |
| Kawasaki | Klx 250 r r |
| Kawasaki | Klx 250 r s |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 450 r 8 |
| Kawasaki | Klx 450 r 9 |
| Kawasaki | Klx 450 r a |
| Kawasaki | Klx 450 r b |
| Kawasaki | Klx 450 r c |
| Kawasaki | Klx 450 r d |
| Kawasaki | Klx 450 r e |
| Kawasaki | Klx 450 r f |
| Kawasaki | Klx 450 r g |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 e |
| Kawasaki | Kx 125 f |
| Kawasaki | Kx 125 g |
| Kawasaki | Kx 125 h |
| Kawasaki | Kx 125 j |
| Kawasaki | Kx 125 k |
| Kawasaki | Kx 125 l |
| Kawasaki | Kx 125 m |
| Kawasaki | Kx 125 n |
| Kawasaki | Kx 125 p |
| Kawasaki | Kx 125 r |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 e |
| Kawasaki | Kx 250 f |
| Kawasaki | Kx 250 f 4 |
| Kawasaki | Kx 250 f 5 |
| Kawasaki | Kx 250 f 6 |
| Kawasaki | Kx 250 f 7 |
| Kawasaki | Kx 250 f 8 |
| Kawasaki | Kx 250 f 9 |
| Kawasaki | Kx 250 f a |
| Kawasaki | Kx 250 f b |
| Kawasaki | Kx 250 f c |
| Kawasaki | Kx 250 f d |
| Kawasaki | Kx 250 f e |
| Kawasaki | Kx 250 f f |
| Kawasaki | Kx 250 f g |
| Kawasaki | Kx 250 f h |
| Kawasaki | Kx 250 f j |
| Kawasaki | Kx 250 f k |
| Kawasaki | Kx 250 f l |
| Kawasaki | Kx 250 f m |
| Kawasaki | Kx 250 f n |
| Kawasaki | Kx 250 f p |
| Kawasaki | Kx 250 f r |
| Kawasaki | Kx 250 f s |
| Kawasaki | Kx 250 f t |
| Kawasaki | Kx 250 g |
| Kawasaki | Kx 250 h |
| Kawasaki | Kx 250 j |
| Kawasaki | Kx 250 k |
| Kawasaki | Kx 250 l |
| Kawasaki | Kx 250 m |
| Kawasaki | Kx 250 n |
| Kawasaki | Kx 250 p |
| Kawasaki | Kx 250 r |
| Kawasaki | Kx 250 s |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 450 f 6 |
| Kawasaki | Kx 450 f 7 |
| Kawasaki | Kx 450 f 8 |
| Kawasaki | Kx 450 f 9 |
| Kawasaki | Kx 450 f a |
| Kawasaki | Kx 450 f b |
| Kawasaki | Kx 450 f c |
| Kawasaki | Kx 450 f d |
| Kawasaki | Kx 450 f e |
| Kawasaki | Kx 450 f f |
| Kawasaki | Kx 450 f g |
| Kawasaki | Kx 450 f h |
| Kawasaki | Kx 450 f j |
| Kawasaki | Kx 450 f k |
| Kawasaki | Kx 450 f l |
| Kawasaki | Kx 450 f m |
| Kawasaki | Kx 450 f n |
| Kawasaki | Kx 450 f p |
| Kawasaki | Kx 450 f r |
| Kawasaki | Kx 450 f s |
| Kawasaki | Kx 450 f t |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 e |
| Kawasaki | Kx 500 f |
| Kawasaki | Kx 500 g |
| Kawasaki | Kx 500 h |
| Kawasaki | Kx 500 j |
| Kawasaki | Kx 500 k |
| Kawasaki | Kx 500 l |
| Kawasaki | Kx 500 m |
| Kawasaki | Kx 500 n |
| Kawasaki | Kx 500 p |
| Kawasaki | Kx 500 r |
| Kawasaki | Kx 500 s |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Rmz 250 4 |
| Suzuki | Rmz 250 5 |
| Suzuki | Rmz 250 6 |