
Suzuki GSX S950
Wendbare Streetfighter

De voordelen van
deze motor
Sportieve Cockpit
Complete assistentiesystemen
Zelfde model als GSX S1000
ABS

Scherpe verschijning - ook voor de A2-rijder
Scherp sturen en volop koppel, dat valt direct op als je met de nieuwe Suzuki GSX-S950 wegrijdt. Een sportieve blikvanger omdat hij dezelfde indrukwekkende styling heeft als de GSX-S1000.
De GSX-S950 heeft hetzelfde agressieve design als de GSX-S1000, zoals onder meer de opvallende verticaal geplaatste LED-koplamp. Het rijwielgedeelte zorgt voor messcherp en uiterst gemakkelijk sturen en veel stabiliteit bij hogere snelheden. Logisch, want het stamt regelrecht van het geprezen rijwielgedeelte van de GSX-S1000 af.
De motorfiets is heel compleet met onder meer een slipperclutch en andere opvallende extra’s die in dit segment zeker niet vanzelfsprekend zijn. Je kunt de GSX-S950 verder geheel naar eigen smaak samenstellen met een breed assortiment aan accessoires.


Bijzonder Motorblok
De nieuwe GSX-S950 biedt motorrijders een heel volwassen rijervaring. Hij heeft immers de krachtige 999 cm3 viercilinder van de GSX-S1000, die nu 70 kW (95 pk) of 35 kW (48 pk) levert. Samen met het hoge maximumkoppel van 76 Nm voor de 35 kW-variant (96 Nm voor de 70 kW-variant) maakt van de GSX-S950 een topper in het A2-segment.
Eigenlijk krijg je een motorblok dat is ontwikkeld om races te winnen, want het stamt af van de GSX-R1000. Je kunt dus rekenen op state-of-the-art technologie en een ontembare drang om te presteren. Het hoge koppel merk je direct en door ride-by-wire technologie reageert het blok krachtig en soepel op de gashendel.
Bij een op groen springend verkeerslicht ben je als eerste weg. Vaak zelfs even vlot als zwaardere motorfietsen met meer topvermogen. Met een tankinhoud van maar liefst 19 liter en een gunstig brandstofverbruik profiteer je bovendien van een flinke actieradius tussen de tankbeurten.


Assistentiesystemen
Standaard is de GSX-S950 uitgerust met een elektronicapakket met het Suzuki Easy Start System, ABS, Low RPM Assist en het Suzuki Traction Control System (STCS). Dit laatste systeem heeft drie standen en is ook volledig uit te schakelen.
Ook een slipperclutch is standaard, waardoor terugschakelen bij hard remmen geen doorslippend achterwiel oplevert. Dat maakt het insturen bij een bocht stabiel en vertrouwd. Het Suzuki Clutch Assist System zorgt voor een fijne en soepele bediening van de koppeling.
DE GSX S950 IS VERKRIJGBAAR MET EEN WORLD GP PAKKET

DE GSX S950 IS VERKRIJGBAAR IN DE KLEUREN:



Suzuki GSX-S950 | v.a. | 11.299,- |
Kosten rijklaar maken | v.a. | 0,- |
Nu bij MotorCity Amsterdam | v.a. | 11.299,- |
Financiering mogelijk
Heb je een vraag over deze motor?
In onze showroom
Yamaha
MT-10 ABS
17.599 ,-
Modeljaar: 2022
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Cyan Storm
Can-Am
RYKER RALLY 900
17.990 ,-
Modeljaar: 2022
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Zwart
Yamaha
XSR 125 Legacy
5.799 ,-
Modeljaar: 2023
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Zwart
Kawasaki
Z 900 RS SE
16.049 ,-
Modeljaar: 2023
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Metallic Diablo