
De voordelen van
deze motor
35 kW uitvoering, dus ook geschikt voor A2 motorrijbewijs
Historisch door Yamaha Racing beïnvloed ontwerp
Hoogwaardige details en eersteklas materialen
Flexibele en ontspannen zitpositie
Het motorblok van de Yamaha XSR900
Uitgerust met een CrossPlane driecilinder motorblok. Tevens met een duizelingwekkende vermogenscurve. Ondanks de retro uitstraling van de motorfiets tref je alsnog de meest moderne technologie aan boord. Waaronder bijvoorbeeld tractiecontrole.
Aan boord van deze neo-retro krachtpatser tref je een driecilinder motorblok. Niet zomaar een driecilinder, maar een Crossplane driecilinder. Niet alleen zorgt deze crossplane krukas voor een aparte sound, maar ook voor een koppelrijk karakter. In termen van grootte tref je in deze XSR900 een 847cc groot motorblok. De drie cilinders zijn verantwoordelijk voor het opwekken van 115PK. Een vermogen wat bij 10000 toeren per minuut al beschikbaar is. Evenals het koppel vermogen van 87.5NM, wat bij een toerental van 8500 toeren per minuut tekeer trekt. Het koppelrijke karakter van het motorblok maakt de motor veelzijdig inzetbaar.


Diverse Rijmodi
Om dit vermogen allemaal een beetje in toom te houden tref je diverse snufjes aan. Ten eerste diverse rijmodi. Op de XSR900 kun je kiezen uit een aantal rijstanden. Bijvoorbeeld afhankelijk van je bui, weersomstandigheden of ondergrond. Alhoewel het vermogen van 115 PK altijd hetzelfde blijft, kun je hiermee in essentie bepalen hoe gevoelig de gashendel is.
Regenachtige dag? Kies de regen stand. Stedelijk verkeer? Kies de stad stand. Vandaag nog van je rijbewijs af? Kies de sport stand. Mocht je onverhoopt even een misstapje maken met bijvoorbeeld het uit-accelereren in een bocht. Dan zal de tractiecontrole aanwezig zijn om jou uit de brand te helpen. Deze is tevens instelbaar in diverse standen, waaronder uit.


De XSR900 en zijn rijwielgedeelte
Met deze neo-retro motorfiets geniet je van een koppelrijk en sportief karakter. Tevens een hele ”neutrale” zitpositie. Het ruime zadel met zijn brede stuur geeft de rijder veel ruimte. De relatief hoge voetpegs positioneren de benen van de rijder in de aanvalspositie. Klaar om elke bocht te tackelen met je knie aan de grond. Tegelijkertijd zorgt de combinatie van deze zitpositie voor de mogelijkheid om fluitend lange afstanden te doorkruisen.
DE YAMAHA XSR 900 IS VERKRIJGBAAR IN DE KLEUREN:


Yamaha XSR900 | v.a. | 13.099,- |
Kosten rijklaar maken | v.a. | 0,- |
Nu bij MotorCity Amsterdam | v.a. | 13.099,- |
Financiering mogelijk
Heb je een vraag over deze motor?
In onze showroom
Suzuki
GSX-S 1000 GT
16.499 ,-
Modeljaar: 2022
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Blauw
Suzuki
GSX-S 1000 GT
16.499 ,-
Modeljaar: 2022
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Blauw
Yamaha
FJR 1300 ABS
8.190 ,-
Modeljaar: 2011
Kilometerstand: 42544 Km
Kleur: Zilver
Can-Am
RYKER 900 EXTRA VEEL VOORDEEL OP ALLE CAN-AM MODELLEN
12.790 ,-
Modeljaar: 2022
Kilometerstand: 0 Km
Kleur: Zwart